środa, 2 października 2013

2 sezon!

Sory że tak dawno nie pisałam ale mam
problemy z kompem i do tego miałam
gorączkę 39-38 stopni.
A tak wogule to co tam u was?
Zaglądacie często na zakładkę muzyka
są nowe piosenki z 1 i 2 sezonu?
Pracuje nad odcinkami Violetty już
w krutce pojawią się pierwsze odcinki
na moim blogu.
Szkoda teraz nawet nie ma powtórek
Violetty ale za ok. 3 tygodnie Violetta 2-
2 sezon Violetty nowi aktorzy,piosenki
i wiele innych rzeczy
ważne rzeczy to że Tomasa nie będzie
w 2 sezonie wyjeżdża do Hiszpani
kontynuować karierę muzyczną
ale wruci pod koniec 2 sezonu
na ten czas gdy go nie będzie to dojdzie
Diego Violetta będzie z nim przez jakiś czas
ale nie dółgo, na ok. 40 odcinków wruci
Fede,dojdzie Marco z nim podobno
Będzie Fran, będzie też nowa nauczycielka
tańca w studiu 21.




A więc tyle zmian to będzie i nowa czołówka
oto ona:




Violetta chyba będzie mieć też nową nauczycielke
śpiewu a co z Angie?
German ma żenić się z tą nauczycielką śpiewu
Esmeraldą chalo a Angie  tak wogule to słyszałam
że ta Esmeralda to wynajęta przez Jade i Matiasa.
Chciałam pokazać filmiki ale nie umiem ich znaleść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz