piątek, 24 stycznia 2014

Tatuaże aktorów

Tatuaże aktorów
Ostatnio tatuaże zrobiły się bardzo modne, szczególnie dla aktorów. Bardzo dużo gwiazd ma tatuaże. Również w obsadzie naszego ulubionego serialu " Violetta " pojawiły się osoby, które mają tatuaże.
Pierwszą osobą, która od niedawna ma tatuaż jest główna bohaterka serialu - Martina! Jej tatuaż znajduje się na nadgarstku. Nie jest to obrazek, lecz napis - All You Need Is Love czyli tłumacząc na polski " Wszystko czego potrzebujesz to miłość ". Tatuaż ten wywołał u niektórych ludzi wiele złych emocji. Fanom Martiny nie podobało się to, że ma ona tatuaż w tak młodym wieku. Jednak większość Tinistas wspierało Martinę. Ja również uważam, że tatuaż jest piękny i niesie bardzo dobre przesłanie.


BUJ64ceCUAE3S25.jpg


4766e55e4c17e9239fd108f691ede938.jpeg


5c659afa52830f7d6f8becd9c482dba4.jpeg


images.jpg


fa9d72acce2e64aa84531f1bf66be564.jpeg


BUKI7D-IUAAs7nJ.jpg


1375892_657132470972547_998978733_n.jpg


Valeria Baroni, odtwórczyni roli Lary w serialu " Violetta " to kolejna osoba z ekipy, która od niedawna ma tatuaż. Tym razem jest to rysunek, który przedstawia krzyż. Szczerze mówiąc to nie zbyt mi się podoba.
Takie oto zdjęcie, jakiś czas temu Valeria dodała na swojego Instagrama.

Tym razem na nodze tatuaż ma Mercedes Lambre, odtwórczyni roli Ludmiły. Napis jest niewyraźny na tym zdjęciu i niestety trudno odczytać co pisze na jej nodze.
Zdjęcie to już jakiś czas temu pojawiło się na blogu, jednak dodałam go ponownie, ponieważ chciałam w tym poście napisać o wszystkich tatuażach.


9a1f421065.jpeg


Meci.jpg


Ostatnio serialowa Francesca, czyli Lodovica Comello zrobiła sobie tatuaż w postaci obrazka. Można było go zauważyć na jej plecach w teledysku do piosenki " Universo ". Niestety rysunek jest mało widoczny, ale mi to przypomina gitarę.



g2.png


98105e4944.jpeg

 Aż 3 tatuaże ma serialowy Diego, czyli Diego Dominguez. Bardzo długo szukałam zdjęć jego tatuaży i już miałam się poddać, ale udało mi się znaleźć jedno zdjęcie przedstawiające 3 jego tatuaże.

8663_1431106513774343_1166435630_n.jpg

Xabiani Ponce De Leon ( serialowy Marco ) jest kolejną osobą z tatuażem na ręce. Również jest to napis, niestety słabo widać na zdjęciu co tak naprawdę przedstawia tatuaż.

Tatuaż.jpg

I na sam koniec zostawiłam Wam tatuaż serialowego Tomasa, który już nie występuje w Violetcie. Pablo Espinosa już od dość dawna ma tatuaż tak samo jak większość osób - na ręce. Jest to jakiś rysunek, ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to jest.


bhdhdhdhdhdhdhdhdhdhhdhdhdhhdhdd.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz