sobota, 24 maja 2014

Nowa fryzura Clary Alonso

La continuidad del color y del corte de pelo al grabar una serie como Violetta es muy importante. No podemos hacernos grandes cambios ni modificar el color de esmalte de uñas (muy aburrido).
Por suerte mis amigos de MALA peluquería me ayudaron con esta difícil tarea y así me dejaron.... Te gusta???

w tłum.(nie tłumaczyłam słowo w słowo,ale ogólny sens został zachowany)
Ten sam kolor włosów jest bardzo ważny podczas nagrywania Violetty.
Nie możemy czynić w nas dużych zmian(bardzo nudne).
Na szczęście mój ulubiony fryzjer bardzo mi pomógł w tym trudnym wyzwaniu,więc pozwólcie mi...
Podoba Wam się???



 

 




Moim zdaniem aktorka  ścięła końcówki oraz skróciła grzywkę.
Zauważyliście jeszcze jakąś zmianę?
 
 
 Według mnie Clara świetnie prezentuje się w nowej fryzurze,
A wy co myślicie o tej zmianie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz