wtorek, 24 grudnia 2013

Fenomen Violetty

To z pewnej strony:

Fenomen „Violetty” 


 
„Violetta” to już nie tylko argentyński serial telewizyjny produkowany dla Disneya. To także wielkie muzyczne show, które przyciąga uwagę dzieci i nastolatków w Ameryce i w Europie. Już wkrótce młodzi aktorzy – m.in. Martina Stoessel (serialowa „Violetta”), Mercedes Rodríguez Lambre (Ludmiła), Jorge Blanco (León) i Diego Domínguez (Diego) - ruszą w trasę po Chile, Brazylii, Urugwaju, Wenezueli, Meksyku i oczywście po Argentynie. Pod koniec roku zawitają także do Europy z serią koncertów w Hiszpanii (bilety w Madrycie, Bilbao i Sewilli już zostały wyprzedane!), we Francji i we Włoszech. Przewidywana liczba spektakli muzycznych wynosi aż 69!
Chociaż jak dotąd żaden organizator nie zainteresował się przygotowaniem koncertu dla polskich miłośników „Violetty”, fani nie mają powodów do narzekań. Już od kilku tygodni w sprzedaży jest krążek ze ścieżką dźwiękową z serialu, a 5 sierpnia Disney Channel rozpocznie emisję ostatnich odcinków (61-80) pierwszego sezonu.
Argentyna jest bezwzględnym liderem w produkowaniu seriali dla dzieci i młodzieży, które ze szklanego ekranu przeniosły się także na scenę teatralną z żywą publicznością. „Chiquititas”, „Rebelde Way”, „Floricienta”, „Patito feo” czy „Casi ángeles” są dobrze znane młodszej widowni w całej Ameryce Południowej oraz w Europie.


Ser Mejor

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz